Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020

Christian Voigt


                                                             Όταν το βλέμμα ξεκουράζεται..
                                                                                                                     
Christian Voigt_Cambodia-Angkor Thom Sunset                                                                      Christian Voigt, Cambodia, Angkor Thom Sunset 

Της Βασιλίκας Σαριλάκη 
Οι φωτογραφίες του Γερμανού φωτογράφου Christian Voigt χαρακτηρίζονται από βάθος, ένταση και γενναιοδωρία. Μοιάζουν με χαλαρωτικές cartes-postales αλλά και με έργα τέχνης ταυτοχρόνως! Διαθέτουν ακρίβεια και στυλ, ενώ το χρώμα, το φως και το θέμα τους εναρμονίζεται σε μια σχεδόν φανταστική σύνθεση.  Δύσκολα ξεχωρίζεις εάν το τοπίο είναι πραγματικό ή επινοημένο.. Κι αυτή είναι μια βασική επιτυχία του Voigt . Πρόκειται για μια πολύ προσεκτική, εννοιακή φωτογραφία αν και μοιάζει συχνά με φαντασμαγορία.. Το αποτέλεσμα είναι μια εικόνα που μπορείς να την χαζεύεις για  ώρες και να ονειρεύεσαι..

Christian Voigt_China-Linshum Temple
                                                                                   Christian Voigt, China Linshum Temple
Τα «έργα» του Christian Voigt έχουν να κάνουν με την αρχιτεκτονική, την θέα της πόλης, το πορτρέτο, το γυμνό τοπίο. Είναι μοναδικός στην παραγωγή μεγάλης κλίμακας φωτογραφιών (60 "-120" σε μήκος και ύψος), κατάλληλες για μουσειακή χρήση.. Ο Voigt, παρά το γεγονός ότι ήταν ο γιος μιας δυναστείας εκδοτών πήρε την πρώτη του φωτογραφική μηχανή σε ηλικία των 17 ετών. "Πάντα υπήρχαν κάμερες γύρω στο σπίτι. Για τον πατέρα μου, που ήταν εκδότης,-λέει- η φωτογραφία ήταν κάτι περισσότερο από ένα χόμπι, ήταν ένα πάθος. Το ίδιο και για την γιαγιά μου »..

001-Venice,-San-Georgio-I
                                                                                               Venice, San-Georgio
Στα είκοσι του, αποφάσισε να ξεδιπλώσει τη δημιουργικότητά του. Πήγε στο πανεπιστήμιο του Βερολίνου κι έκανε κινηματογραφικές σπουδές στο Βανκούβερ του Καναδά.  "Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου έκανα ταινία, έγραψα και σκηνοθέτησα ταινίες. Όλα αυτά σταμάτησαν ξαφνικά όταν πέθανε ο πατέρας μου το 1988. Μετά τον πρόωρο θάνατο του πατέρα μου, έγινα μέλος της εκδοτικής εταιρίας, στα 28 μου χρόνια. Η ζωή μου και η δημιουργικότητά μου άλλαξαν εντελώς. Και το όνειρό μου να γίνω βοηθός ενός φωτογράφου και αργότερα ένας φωτογράφος απομακρύνθηκε για τα καλά..”

048_Capri,-Heavenly-Capri
                                                                                               Capri, Heavenly Capri
Για είκοσι χρόνια, ο Voigt, συνέχισε να λειτουργεί την εκδοτική εταιρεία των γονέων του μέχρι που πωλήθηκε τον Ιανουάριο του 2007. Η φωτογραφία έγινε σιγά-σιγά το πάθος του αφού ξεκίνησε πρώτα ερασιτεχνικά να παίρνει την φωτογραφική μηχανή στα ταξίδια του. Σταδιακά εξοικειώθηκε με τον κόσμο της φωτογραφίας, δοκίμασε διαφορετικές τεχνικές, τελειοποίησε τις προθέσεις του σε εκφραστικό και τεχνικό επίπεδο και διαμόρφωσε το δυναμικό του στυλ. 

Christian Voigt_Cambodia-Fruit Market
Τελικά, το πάθος εξελίχθηκε σε ένα επάγγελμα. "Κάποια στιγμή, επέτρεψα απλώς στον εαυτό μου να ζήσω επιτέλους το όνειρό μου», λέει ο Christian Voigt..

wanrooij-gallery-christian-voigt

  Best of 2009 Machu Picchu                                                                                         Best of 2009 Machu Picchu



MONO1995_MonoLakeSunrise-1_L

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...